Sekėjai

2011 m. gruodžio 19 d., pirmadienis

6 komentarai:

  1. Nice photo Jonas.

    have a nice week my friend.

    Joop

    AtsakytiPanaikinti
  2. Very beautiful! Thanks for the photo...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Hi.

    This site was not available when I came to see here on this morning.

    So I'm surprised and glad to see your photo again now.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mam takiego samego kwiata w doniczce, ale mi jeszcze nigdy nie zakwitł. Przepiękny ten kwiatuszek i super zdjecie!
    (google tłumacz)
    Turiu toks SAM gėlė, doniczce ALE mi dar niekada nėra zakwitł. Przepiękny dešimt kwiatuszek i super nuotrauką!

    AtsakytiPanaikinti
  5. Znam tego kwiatuszka i na Twoim zdjęciu jest śliczny, jak zresztą i zdjęcie.
    Jest mi smutno, że mnie opuściłeś. Nie mam już Ciebie wśród moich przyjaciół (OBSERWATORÓW)
    :-(.Pozdrawiam

    AtsakytiPanaikinti